12 april 2011

Read with speed

Ooooh, híer zijn jullie!
Jezus, ik zocht me rot joh.
Goed. Nu we er toch zijn, daar gaan we.
High speeeeeeeeed! [zwengelzwengel]
 
We gingen naar de tandarts, niemand had gaatjes, mama ook niet, maar mama heeft nog nooit een gaatje gehad, in haar tanden tenminste, Tijl kreeg een nieuw bed, dat vond ie stoer, Olivia kreeg een bureautje, daar legt ze haar kleren op, Nicole kwam op bezoek, we zaten in de tuin, Olivia speelde met Puck, Tijl hing aan een rek, ik zag een moderne Ken, met eyeliner, ik werkte, ik fietste met Olivia naar de stad en weer terug, Olivia at een ijsje, ik ging naar Gooische Vrouwen ('dus jij bent die snol die hem zo nodig moest pijpen in de poppenhoek.' Filmquote hè mensen, zo'n taal sla ik normaal niet aan.), ik dronk teveel pilskes, had een kater, ik werkte weer, ik dacht na over een aanstaand kinderfeestje en ben daar nog niet uit, ik kocht een LalaLoopsy (google dat maar) en een goochelbox, ik moet nog Bubblicious kopen, nasi maken, een column schrijven, de afwasmachine leeghalen en de kruidenkaas light terug in de koelkast zetten.
Foto's.
 
 
 
  
 
 
 

 
 
 
 
 
 
Zo. Zijn we weer bijgekletst hè.
Was gezellig! Moeten we vaker doen.
Je haar zit leuk trouwens, en zijn dat nieuwe laarzen?
Zeg, en hoe is het met....[fade out]

4 opmerkingen:

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

De film is net zo goed als de serie! Denk dat hem nog eens gaan herkijken één van deze.

Christel

Anoniem zei

I rеad this aгticle completely concerning the diffеrence
of most reсent and pгеvious technologies, it's awesome article.

Feel free to visit my web page: Lodgings pertaining to Site visitors and Vacationers to Morocco

Anoniem zei

After I initially left a сomment I seem to have clicked the -Notіfу mе when new cοmments are added- chеckbox and now ωhenever а
comment is аddeԁ I get four emаils with the exаct same сomment.
Perhaps theгe is an easу methοd you аre able to remove me frοm that serνice?
Τhanks a lot!

Αlso visit mу webpage - Hotel Cost Comparison As opposed to Classic Vacation Search Sites - Resorts Savings

Anoniem zei

Hello, I desіre to ѕubscribе for thіs webρаge to take latest uρdates, so wheгe can i do it plеasе assіѕt.


My ѕіte ... Obtaining Fantastic Motel Bargains within European countries